středa 12. ledna 2011

Mila bola slepá na jedno oko!


Hviezda Mila Kunis (27) vyzerý krásne ale v minulosti si prešla ťažkým obdobím.Tieto zlé časy jej spôsobil zlý zrak.


„Mnoho rokov som nevidela na jedno oko a nik okrem mojej rodiny o tom nevedel,“ prezradila časopisu Cosmopolitan už expartnerka herca Macaulaya Culkina.

Kvôli chronickému zápalu dúhovky rodáčka z Ukrajiny videla len rozmazane.A aby toho nebolo dosť každé oko mala inej farby!
Dnes sa už hviezda na seba pozerá inak.„Už nie som slepá. Pred pár mesiacmi som absolvovala operáciu. Lekári mi vymenili šošovku a oko mi takpovediac opravili,“ zaspomínala si Mila.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Super blog...:D Skvělé články..xD Ale lepší je blog.cz :)

graphics14 řekl(a)...

První kolo VGS začalo tak běž honem juknout co máš udělat a posílej :-) http://graphics14.blog.cz/1101/1-kolo-gs