čtvrtek 6. ledna 2011

JustinBieber pre VANITYFAIR




Justin pre VANITYFAIR


New York,N.Y–“Som bláznivý,som šibnutý, “povedal Justin Bieber pre VANITYFAIR prispievatelke Lise Robinson.“Presne tak ako môj mozog pracuje.Nie som normálny.Myslím odlišne–moja myseľ vždy preteká.Som len....šibnutý.Ale myslím,že najlepší (hudobníci) sú.“Robinson píše,žeBieber sa domnieva,že najlepší sú The Beatles,Michael Jackson a Tupac.“Hudba je hudba,určite som ovplyvnený Michaelom Jacksonom a Boyz II Men a ľuďmi ktorý boli čierny umelci–to je to čo sa mi páči.Ale mám rád ich hlasy a to ako sa zabávajú–nie je to o tom akej sú farby. “

“Michael Jackson bol schopný osloviť publikum od mladých po starých,on sa nikdy neobmedzil, “povedal Bieber o Kráľovi Popu,ktorého obrázok má na zrkadle v spálni a vo svojom cestovnom autobuse.“Bol tak tolerantný,každý ho miloval a to je môj ciel–v podstate robiť ľudí sťastnými,inšpirovať ich a aby mi fandili.“

“Je ťažké dosiahnuť rovnováhu,normálne dieťa keď dostane chrípku iba ide domov,“hovorí Bieber a snaží sa byť normálnym teenagerom.“Ale ja to nemôžem urobiť...všetko je dôležité.Ale viete,môj rozum je tiež dôležitý.Dokonca aj keď som naštvaný,len vykúzlim úsmev na svojej tvári a predstieram.Nie často ho prestieram–som kto som.....viem,že sa musím vzdať veľa vecí alebo svojho súkromného života.“

Robinson sa pýta jednej osoby,ktorá má v týchto dňoch najväčší prístup k Bieberovmu“súkromnému životu“,jeho bodyguarda Kennyho Hamiltona.“Cítim sa ako by som sa stal odborníkom na tajné operácie,“hovorí Hamilton o “kamarátoch“(dievčatách),ktoré prekĺznu k Justinovi v 1-3dňoch keď je iba“obyčajný chalan.“

Robinson píše,že Bieber chce ísť na Mesiac vo voľnom vesmíre,ale len keď to bude 100% bezpečné–alebo iba možno 90%--a že nenávidel školu,veľa nečítal ,ale na ceste autobusom čítal Bohatý Otec Chudobný Otec pretože Will Smith mu povedal aby si to prečítal.Robinson tiež píše že niekedy trpí nespavosťou,“Som hore celú noc a len premýšľam.Môj mozog preteká,“hovorí.“Premýšľam o všetkých veciach na ktoré som nemal čas myslieť počas dňa—ako rodina a Boh a veci ktoré by mali byť viac dôležité,ale nemáš čas nad nimi premýšľať,pretože cez deň sa zaoberáš rôznymi inými vecami.“

Bieber hovorí,že pozná dievčatá ktoré na neho kričia pretože on je Justin Bieber, ale on si myslí,že môžu naňho tiež kričať pretože je chutný.“Nesnažím sa byť arogantný ale keď som išiel po ulici a dievča ma uvidelo mohla sa obzrieť lebo možno dobre vyzerám,nie?“

Bieber sa priznáva Robinsom,že mu nevadí keď má veľa fanúšičiek.“Pre mladších je to ako(myslia si) že nie sú cool keď neprídu na môj koncert.Myslím,že sa to zmení možno keď budem mať 18 rokov.Ale zatiaľ všetky ich priateľky sa na mňa prichádzajú pozrieť.“Bieber si je vedomý,že aj napriek jeho úspechu nebude každý jeho najväčší fanúšik.“Samozrejme,myslím,že ľudia len čakajú na to keď urobím chybu aby mohli po mne skočiť...Budú tam hatery,“hovorí Bieber Robinson.Viem že nebudem robiť zlé životné rozhodnutia ako robia iní.Veľakrát som videl ako sa to stalo.“



Žádné komentáře: