neděle 9. ledna 2011

Exkluzívne interview s Lady Gaga: Som jedinečné umelecké dielo!


Najúspešnejšie americká speváčka súčasnosti. Lady Gaga je pojmom nielen v hudobnej, ale aj módnej brandži. V rámci celosvetového turné zavítala kontroverzná Lady aj do susednej Viedne, kde pre rakúsky denník “Österreich” poskytla exkluzívny rozhovor.

Ako by ste sa charakterizovali? Kto je Lady Gaga?

Som jedinečné umelecké dielo! Momentálne jediná svetová hviezda, ktorá kombinuje hudbu, sex a umenie do jednej počúvateľnej umeleckej podoby. Snažím sa tvoriť také kombinácie popu a umenia, ktoré spoja módu s komerčnou mainstreamovou hudbou. O to ide Lady Gaga. K tomu všetkému sa mi podarilo mať šesť svetových hitov aj v USA. Som najväčšia hviezda na svete!

Odkiaľ pochádza vaše umelecké meno?

No z pesničky "Radio Gaga" od skupiny Queen. Milujem Freddie Mercuryho. Spojil divadlo a pop do jedného celku - pozrite si jeho vystúpenia, bola to famózna opera! Keď som doma sedávala smutná a nešťastná, pomohol mi práve Freddie, dodal mi silu. Počúvala som jeho hudbu a myslela na to, že jemu sa podarilo to, o čom som ja vždy snívala...

V čom vidíte pôvod vášho úspechu?

Napísala som zopár hitov. Nielen jednu pesničku, v podstate sú moje albumy plné hitov. Môj úspech je kombinácia hudby a môjho životného štýlu, ktorý viem naplno ukázať práve pri koncertoch.

Je pre vás tento úspech taký dôležitý?

Vôbec - veď naňho ani nemám žiadny recept. Jednoducho som prišla a snažím sa tu zostať čo najdlhšie...

Nemáte trochu strach, že váš sexuálny imidž môže zatieniť hudbu?

Vôbec nie! Nefunguje to tak, že by na moje koncerty chodili 50 roční muži a niekoho tam hneď zbalili. Môj sex je ofenzívny, ale nie perverzný!

Takže všetko len v duchu hesla "Sex Sells" (sex predáva)?

Milujem sex. Ale nemá ho rád každý? Naozaj by som rada spoznala na celom svete aspoň jedného človeka, ktorý nemá rád sex. Ale taký samozrejme nie je... (Smiech)

Provokujete rada aj preto, aby ste upozornili na Vaše vnímanie sveta?

Iba človek bez fantázie a predstavivosti môže byť mojím štýlom šokovaný. Ja sa považujem za celkom jednoducho zaujímavú. Myslím si, že je skvelé ak nevyzerám ako všetky ostatné popové hviezdičky. Možno sa aj vďaka mne trochu zmení pohľad ľudí na to, čo je sexy a čo nie. Každopádne, ja sa vo svojom šatníku cítim ako žiadostivá a silná žena! (Smiech)

Žádné komentáře: