sobota 8. ledna 2011

Cheryl Cole: Nikdy som nemala také nízke sebavedomie


27-ročná porotkyňa X Factor si dokonca verejne pripustila, že jej sebaúcta bola v minulom roku tak nízka, že sa nemôže pozerať na svoje fotky. Mierila najmä na fotografie, kde pózuje ako motorkárka v poslednom vydaní časopisu Elle.

V exkluzívnom rozhovore pre spomínaný časopis hovorí o uplynulých dvanástich mesiacoch, ktoré zahŕňali rozvod s manželom Ashleyom, boj s maláriou a bohaté diskusie, ktoré sprevádzali ostatnú sériu X Factor. Povedala: „Dostala som tolko s**t, prestala som počúvať iných ľudí. Mala som dosť... Chcem, aby sa ľuďom páčila moja hudba, ale... čo si o mne myslia. Berte to alebo nechajte byť. Nezaujíma ma to. “

Cheryl sa po náročnom roku teší na nové začiatky v roku 2011. Aj keď pokračuje vo svojej sólovej kariére s úspešným novým singlom Promise This a druhý album Messy Little Raindrops dosahuje prvé priečky, jej osobný život nebol veľmi hladký. Cole a Ashley sa rozišli vo februári minulého roku a uprostred rozruchu okolo jeho nevery, v júli mala blízko k smrti po návšteve Tanzánie so svojim blízkym priateľom Derekom Houghom.

Žádné komentáře: